top of page

'Goede Afspraken maken Goede Vrienden.'

Voor al jouw feesten of events zijn wij jouw Foodtruck nummer één!

Wij houden ervan om Gezelligheid en Nostalgie tot bij jouw deur te brengen.

​

Hieronder kan je alle praktische info even doornemen voor we gaan samenwerken.

Screenshot_20230305_194050_Samsung Inter

Praktische Info 

Je kan ons inhuren

Wij verzorgen AL jouw events, gaan van een receptie tot een volledige maaltijd!

 

Je kan ons boeken voor

- Babyborrel

- Verjaardagsfeest

- Familiefeest

- Tuinfeest

- Communie of Lentefeest

- Personeelsfeest 

- Recepties

- ...

Standaardiensten

* Forfaitaire kost van 175€ (in deze prijs is de huurprijs van de foodtruck inbegrepen en de voorbereiding van onze producten)

* Kilometervergoeding (eerste 35 km zit in de prijs, daarna 0,90€ / km.)

* Aantal gasten is afhankelijk van de situatie, met een minimumkost van 450€.

                                 * Contacteer ons naar de mogelijkheden.​

Goed om weten 

* Wij zorgen dat ons team steeds tijdig aanwezig is. Ongeveer 45min voor de bediening start. Zorg daarom dat er iemand is om ons team te ontvangen en de weg te wijzen.

* Wij houden van stiptheid. Gelieve uw gasten zelf tijdig naar de Foodtruck te begeleiden om te eten op het afgesproken tijdstip.

* Wij brengen ook steeds 2 statafels mee om enkele zaken op te zetten.

* Alles wordt geserveerd in wegwerpmateriaal waarvan het meeste biologisch afbreekbaar is.

* Wij voorzien alles van servetten, kommetjes, vorkjes, andere extraatjes,.. zodat men alles kan nuttigen op gepaste wijze. 

Praktisch door jou te voorzien

* Een vlakke verharde standplaats van min. 4m breed, 7m lang en 3m, hoog met voldoende ruimte om te manoeuvreren. (Indien de ruimte te krap, te hellend, te laag, te drassig is,... wordt er niet opgereden)

* 2 stopcontacten van 220 Volt op een verschillend circuit. Wij zorgen zelf voor verlengkabels tot 50m.

* Goed humeur en gezonde honger!

Service tijd

* Wij staan maximum 2 uur te bedienen met onze Foodtruck.

* Wanneer u extra uren wilt, kan dit tegen een meerprijs van 75€ /u.

Afspraken

* Minimum 2 weken op voorhand moet het aantal gasten worden doorgegeven.

* Wij vragen een voorschot van 250€. Na ontvangst van het voorschot is de reservatie definitief. Deze worden niet teruggestort.

* Betaling kan enkel cash op de dag zelf of via overschrijving op voorhand.

* Indien de diensten niet op privéterrein kunnen plaatsvinden, zorgt de organisator zelf voor de nodige aanvragen bij de stad of gemeente. Alle boetes bij overtreding of nalatigheid zijn ten koste van de organisator.

* De organisator neemt het verzamelen en ophalen van het afval voor zijn eigen rekening. Voorzie dus een vuilbakje!

​

 

Als je bij ons reserveert, ga je akkoord met bovenstaande afspraken!

bottom of page